Referat

• 2. Referat fra forrige møte

godkjent

• 3. Workshop med valgkomitè

Vi gikk gjennom hele medlemslista og gjorde en vurdering av hvem som mulig kan tenkes å kunne være mer aktive. Disse vil bli kontaktet av valgkomiteen som igjen vil lage en liten statusrapport til oss i Styret. De vil også starte sitt ordinære arbeid med å finne kandidater som skal velges på årsmøtet.

• 4. Planlegge årsmøte

Vi prøver å få til åpent møte; Fakta om «Makta». Frode spør Ivar Leveraas og et par andre om de kan stille til samtale. Alternativt blir det tema knyttet til programprosessen.

• 5. Lage aktivitetsplan vår 2024.

Dette må vi jobbe videre med, men vi ble enige om at passende nivå på aktivitet er årsmøte, 1. mai – feiring og 1 til 2 møter til. Vi vil legge opp til åpne møter. Mulige temaer; programarbeid, Skullerudutbygging, habilitet

• 6. Lokaler saker fra program

Utsettes til neste møte

• 7. Info fra BU

Bjørn informere om budsjettprosessen i bydelen som er i full gang. Budsjett vedtas 14. desember. Administrasjonen har denne gangen lagt frem et litt annerledes budsjett hvor ingen kutt foreslås, men hvor et innsparingsbehov på 246 mill over 4 år skal oppnås gjennom omstillingsprosesser i bydelen. Dette er uvant for BU og med få konkrete forslag til tiltak fra administrasjonens side, må BU være ekstra våkne i prosessen.

• 8. Eventuelt

ingen saker